Marjo en Erik op de fiets naar Rome

Ons avontuur

Waarom op de fiets naar Rome als je ook met het vliegtuig kunt?
Waarom dit uitgestelde verlangen en tergend langzaam naar je doel gaan?
We willen altijd vooruit, zeker geen stilstand, altijd wat doen en zo snel mogelijk resultaat.
Een stel met mobiele telefoon, iPad, elektrische tandenborstel en waterdichte fietstassen gaat het beleven.
Welke van deze vier levensbenodigdheden hebben we nog nodig als we ons doel bereiken?
Of het gaat het niet om het doel, maar om de weg....
Er geen verwachtingen op na houden. Het komt zoals het komt.
Het leven is wat je er van vindt.
Wat krijgen we toch een macht van tijd om na te denken. Of juist niet na te denken.
Op vrijdag 8 mei laten we ons huis en onze praktijk in vertrouwde handen achter om onze droom te verwezenlijken.
Geregeld, maar niet elke dag, zullen wij het thuisfront, jullie dus, op de hoogte houden van onze avonturen.
Net als in 2014 met een reisblog, waarvoor we jullie nu uitnodigen.
We hebben een korte, zeer amateuristische trailer gemaakt om ons enthousiasme alvast met jullie te delen.
Veel plezier; wij hebben dat zeker!

Marjo en Erik

Onze trailer: klik hier

De trailer staat ook bij de video's op dit blog

Wilma

Het filmpje was al zeer veel belovend! Wij verheugen ons op de verhalen. Groet Wilma en Aleid.

Carla

Het aftellen voor de Rome reis is zo te zien begonnen.
Super dat jullie jullie dromen gaan waarmaken !!!

Thea.

Wat een leuk filmpje!
Binnenkort zullen we het allemaal lezen.
Groeten van Thea en Joost.

Marleen

Leuk filmpje! Na jullie reis misschien carrière-switch; filmacademie ofzo?
Fijn dat jullie jullie droom gaan verwezenlijken, ik kijk uit naar jullie verhalen.
Goed om je heen kijken, voor je het weet zien jullie iedere dag weer tanden, kiezen, composieten, tandsteen etc...;)

Alvast heel veel plezier!!

Groetjes Marleen

Janna

Heb net jullie filmpje bekeken. Fijn dat ik met met jullie mee kan reizen d.m.v. de website. Wens jullie heel veel plezier en heel veel succes!!!! En kom als je blieft veilig thuis, zodat je je aan je aan onze afspraak kunt houden!

Toos

Nog 2 nachten slapen en dan mag je echt dagelijks fietsen. Vandaag is de lucht strakblauw en schijnt de zon volop. Ik hoop dat jullie veel van deze dagen mogen beleven tijdens jullie reis.
Succes met je laatste voorbereidingen voor de tour en afronding in de praktijk.

Jan en Mieke

We wensen jullie een geweldige tocht, met mooie ervaringen en interessante ontmoetingen, met veel goed fietsweer. Geniet met volle teugen!

Woutina Jansen

Hallo peddelaars, heel veel succes met deze fietstocht! Hartstikke leuk. Ik wens jullie veel mooi weer, weinig wind, weinig zadel zeer. Ik blijf jullie volgen. groeten, Woutina.