Marjo en Erik op de fiets naar Rome

38

En nu vakantie....

Reacties

Reacties

woutina

Marjo en Erik, proficiat met het behalen van jullie einddoel! Kanjers. Ik heb genoten van de resiverhalen, net of ik mee fietste hier ver weg in Canada. Geniet van de laatste paar dagen vakantie in Rome en het ontlasten van de kuitspiertjes. groeten, Woutina.

Els Blaak-Schuitevoerder

Jullie hebben het fantastisch gedaan. Van harte!! Wat een bijzondere tocht. Knap. En nu genieten van Rome. Tot spoedig ziens in Deep'n.

Janna Veeren

Fantastisch, jullie doel bereikt. Ik neem mijn petje voor jullie af. maar ik ben duidelijk niet de enige. Heb jullie verhalen met heel veel plezier gelezen, maar ook daarin ben ik niet de enige. Leuk hoor om zo heel Diepenheim mee te laten genieten van deze bijzondere reis. En nu naar een paar dagen terug in Diepenheim, Een van de heel fijne momenten van verre reizen vind ik altijd weer het heerlijke thuis komen en weer in je eigen bed slapen!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!